Bigas Luna, beste ezeren gainetik, irudien narratzaile bat izan zen: irudi zinematografikoena zein piktorikoena. Hain berezkoa zuen voyeurismo hark film verista bat egiteko irrika bizia piztu zion: gidoirik eta parafernaliarik gabe norbait filmatu, pertsonaia bere purutasun osoan agerraraziz. Ziur aski, horrexek bultzatu zuen bere inguruko errealitatea bideo-eguneroko baten bitartez antzeman nahi izatera. Bere bizitzako hainbat eszena errepikaezinek osatutako koadro bat. 500 zintatik gora, hainbat bideo, testu piktorikoak eta audio-artxiboak, eta, haietan bildurik, familia-eszenak, barne-gogoetak eta aktoreekiko eta lagunekiko solasaldi konplizeak. Bigas x Bigas film verista esperimentala da, une horietarantz leiho bat ireki nahi diguna. Bere bizipenetan eta gogoetetan zehar eginiko bidaia bat, zeinean Bigasek bere burua desmuntatzen duen, bere ni barrukoena eta pertsonalena erakutsiz, artista gisa baina baita gizaki gisa ere.