Bunker77 estatubatuar gazte errebelde baten istorio basati eta egiazkoa da; mundu kaotiko batean, askatasuna, amodioa eta benetakotasuna bilatu zituen. Filmak Clark Gable-ren semeordearen bizitza irudikatzen du. Bunker Spreckles azukregintzari lotutako aberastasun handi baten oinordekoa izan zen, baita surfeko izar polemiko bat ere, 60ko hamarkada amaieran eta 70eko hamarkada hasieran: kirol horren mugak zabaldu zituen bere taula motzekin Hawaiiko olatu zailenetan; garai hartako skateboardeko mito baten, Tony Alvaren, mentore izan zen hura munduko txapeldun izateko bidean zela, eta Kennet Angerrekin elkarlanean aritu zen, harik eta 1997an, 27 urte zituela, bere bizitza txundigarria bat-batean amaitu zen arte.