Let's Be Frank erraietako bidaia bat da, Frank James Solomon olatu handien surflariaren mundu ezezagunera. Kontinentearteko ikerketa klandestino batek, mitoaren, kondairaren eta errealitatearen arteko mugak lausotu, eta galdera hau luzatuko dio ikusleari... Nor da Frank?