María José 25 urteko neska bat da. Haren bizitza unibertsitate-klaseen monotoniaren, guraso betiere urrunduen eta bere zein besteen mugak esploratzeko aukera ematen dioten zenbait espazio alternatiboren artean igarotzen da. Egun batean Javier ezagutuko du, oso gustuko duen mutil bat, eta harekin harreman bat izaten saiatuko da, baina bere jokabidea errotik aldatzen hasiko da. María José haurdunaldiaren etapa aurreratuan dago, eta inork ez daki ezer.