Maddie Stonek hamabost urte ditu eta eskolako jolastokian bera da nagusi, bere abizenari esker. Bere aita ezaguna atxilotu dutela jakiten duenean, fidantzako dirua lortu behar du. Eta salbatu nahi duen gizona baino maltzurrago bihurtu lezake horrek.