Egokitzapen: 1. Organismo baten egituran edo funtzioan izandako aldaketa oro, bizirauteko gaitasuna hobetzen duena. 2. Aldaketa-prozesu bat, organismoa ingurunera hobeto moldatzeko eta kanpo-estresari aurre hobeto egiteko eraldatzen duena.