Urteetan kanpoan izan eta gero, Martinari laguntzera etorri da Carla. Bien arteko harremana hotza da; bada zerbait elkarrizketetan ekiditen dutena. Martinak isilpeko harreman bat du Diegorekin, bera baino bi aldiz zaharragoa den gizon batekin. Sexu-jolas gogor eta kontrolik gabea darabilte biek. Carlak harreman horren berri izan eta Diegori aurre egingo dio.