Vincent-ek bere bizitzaren heren bat ere ez du bizi izan oraindik, baina tatuaturik du dagoeneko gorputzaren erdia, eta ondo erlastua ahotsa, bere post-hardcore bandari esker. Ama hil zitzaionetik, bi zereginetan banatzen du denbora: zoriontsu egiten ez duen bere piercing-egile lanbidean, eta aita arrain-saltzailearekin. Aita, gainera, bizitza berri bat hasi nahian dabil emakume gazteago batekin. Eta Vincent zoratzen hasia da.