Isolatua eta bertan behera utzia, hondatutako kirol-estadioz inguratua, Atenako Olinpiar Hiria ia hutsik dago gaur egun. Langile-familia batzuk soilik bizi dira han; 2004ko Jokoen ostean doan eskaini zitzaien bizilekua. Hiri barruan, atera ezinik, gazte talde bat hondarren artean dabil, Olinpiar Jokoen bertsio distortsionatuetara jolasten eta diru truke zakurrak estalarazten. Taldeko zaharrena, Dimitris (17), hiriko mugetatik ihes egiten saiatuko da, Anna (22) atleta erretiratuarekin batera. Itsaso ondoko bigarren mailako konplexu turistikoetara joan nahi dute, Atenas kanpoaldean. Egingo dituzten bisitetan, eta atzerriko turisten bizitzan gero eta gehiago sartu ahala, proban jarriko da Dimitriren onarpen-nahia, modu bortitzetan.