Lau gazte, hiri bat. Maitasunagatik edo idealismoagatik, harridura dibertigarri eta arin batez. Urte-sasoiak aldatu ahala, filmean sartzen dira, bizitzatik; eta bizitzara itzultzen dira gero, filmetik. Beren buruarena egiten dute filmean, eta filmean jokatzen dituzten paperek beren bizitzak aldarazten dituzte. Inprobisazio original bat Txinako zineman, hiriko bizimodua irudikatzeko modu berri bat.