Anişoara hamabost urteko neska bat da, Moldaviako herri txiki batekoa. Haran pintoresko batean dago herrixka, muino leunen artean. Aitona Petru eta Andrei anaia gaztearekin bizi da, lasai, modu arkaikoan. Baina lau urtaroek aldaketa asko ekarriko dituzte, eta Anişoararen haurtzaroaren azken urtea izango da hura, heldu bihurtu eta beste aro batean sartuko baita.