Lidiak usoak hazten ditu eta bizimodu arrunta darama bere senarrarekin eta bi alabekin. Denisa ausartak kirol-oinetako berriak erosi nahi dizkio bere senargai bizizaleari. Vanesak, gazteenak, begi berdeko gizon perfektua ezagutzea du amets. Hiru emakumeak leku berean aritzen dira sexu-lanetan, zubi baten azpian. Auzoko polizien bisitak jasotzen hasiko dira, itxuraz asmo onekoak, eta aurre egitea erabakiko dute.