Akihiro, Parisen bizi den japoniar zinemagile bat, Japoniara itzuliko da Hiroshimako bonba atomikotik bizirik atera ziren zenbait lagun elkarrizketatzera, gertakariaren 70. urtemugaren oroimenezko dokumental baterako. Elkarrizketek sakon hunkituko dute, eta atsedenaldi bat hartzea erabakiko du. Hirian nora gabe dabilela, Michiko gazte alai eta enigmatikoa ezagutuko du.