Hiru emakume-belaunaldiren bizitzei eginiko begirada bat. Monique eta bere alaba, Sylvie, burdel bateko arduradunak dira Mendebaldeko Flandria eta Frantzia arteko mugan. Eline, Sylvieren sei urteko alaba, bere amaren eta amonaren lantoki misteriotsuarekin liluratuta dago; izan ere, sekula ez diote utzi barrura sartzen. Gertaera dramatiko batek hankaz gora jarriko ditu haien bizitzak, eta kolokan utziko ditu familia-harremanak.