Erabaki zail bat hartu ostean, Anna eta Juhan aurrera ezin egin dabiltza. Lagun batzuen udako etxera joango dira. Han, ekaitzak ezustean harrapatutako bikote bat hartuko dute etxean. Harremanetako egiei eta ilusioei buruzko drama psikologiko bat da Pretenders.