Joseph Loseyren lehenengo film luzea auzi sozial eta politiko interesgarriak planteatzen dituen fantasiazko kontakizun bat izan zen. Peter Fryk, gurasoak gerran galdu zituen mutiko batek, bizitza arrunta darama AEBko herri lasai batean. Baina, egun batean, sinetsi ezineko zerbait gertatuko zaio: ileak berdetuko zaizkio. Gai izango al dira haren inguruko guztiak haren ezberdintasuna onartzeko? Sorgin-ehizaren garaiko parabola honen mezuak bere balio osoa gordetzen du gaur egun ere.