Loseyk bere garaiari aurrea hartu zion drama honetan: noir estiloaren bitartez, Estatu Batuetan latinoamerikar jatorriko etorkinen aurka dagoen arrazismo ezkutua salatu zuen. Kazetari batek atzean utziko du metropolia, Estatu Batuetako herrixka batean bizitza lasaiagoa eramateko, baina laster zurrunbilo baten erdigunean aurkituko du bere burua, Mexikoko fruta-biltzaile baten kausa defendatzen duenean.