Georgie, helduaroaren antsietate guztiei aurre egin behar dien mutiko bat, kirol-kazetari batek haren aitari emandako jipoiaren lekuko izango da. Mendeku bila, hiriko gau-bizitzan zeharreko ibilbideari ekingo dio, eta horrek familiako sekretu lazgarriak ezagutaraziko dizkio azkenean. John Drew Barrymore, ospe laburreko izar gaztea, izan zen zinema beltzaren zantzuak dituen iniziazio-kontakizun honen protagonista.