Loseyk Andrea Forzano izenordea erabili zuen Paul Muni gangster-zinemaren izar zaharra protagonista duen drama hau filmatzeko. Aukera honetan, arlote baten papera jokatu zuen Munik; gizon bat nahi gabe erailtzeagatik poliziarengandik ihesi dabilela, ezinbestean lapurretara jo behar izan duen nerabe bat gurutzatuko zaio bidean. Loseyk bien arteko harremana baliatu zuen, kontakizuna eraiki, eta bere obran hainbatetan agertzen den gai bat jorratzeko: hain zuzen, jazarritakoena.