Estatu Batuetatik erbesteratu ondoren, Loseyk Dirk Bogarde antzezlearen alboan egin zuen Britainia Handiko zineman debuta. Gerora, bere aktore fetitxeetako bat bihurtuko zen. Bogardek gaizkile bat jokatu zuen: psikoanalista bikain bati lapurtzen saiatu ondoren, hark esperimentu bateko akuri bihurtuko du; izan ere, krimenerako joera sendatu nahi dio. Loseyk Victor Hanbury izenordea erabili zuen Britainia Handian egindako lehen lan honetan, eta handik urte gutxira ospe handia ekarri zioten giza harremanen giro tirabiratsuak entseatu zituen hemen.