Joseph Walton izenordea erabiliz, bere drama paranoiko eta ilunetako bat filmatu zuen Loseyk. Oraingoan Reggie Wilson da protagonista: Londresen bizitza berria hasten saiatuko den film-muntatzaile estatubatuar bat, berak ere ezagutzen ez duen iragan ilunetik ihes egin ezin duena. Egun batean, emakume baten eskutitz misteriotsuak jasotzen hasiko da: iraganean bere maitalea izan zela baieztatzen du, baina Wilson ez da hura gogoratzeko gai.