Europako zinemaren egile ospetsuenetakoa bihurtu aurretik, Loseyk zenbait lan filmatu behar izan zituen elikatzeko, kredituetan agertu gabe ere. Horixe gertatu zen zinta xume honetan, non filmaketaren egun batzuetan soilik aritu baitzen. Izu eta zientzia fikzioko zineman espezializatutako Hammer estudioek ekoitzia, mundua suntsitzeko gai den izaki erradioaktibo misteriotsu bati buruzko fantasia katastrofista bat da.