Alec Grahami, hilketa bat egitea leporatu, eta heriotza-zigorra ezarriko diote, berak egin ez duela esan arren. Haren aitak soilik, semeaz inoiz arduratu ez den David alkoholikoak, atera dezake Alec heriotzaren itxarongelatik. Baina, horretarako, 24 ordutan aurkitu beharko du benetako hiltzailea. Britainiar antzeztalde ezin txukunagoak protagonizatzen du polizia-melodrama hau, eta bikaina izan zen Freddie Francis argazki-zuzendariaren lana ere.