Joseph Loseyren filmografian, film ezohiko eta atipikoenetakoa da garaiko melodrama hau. Kontakizunaren gaia: ingeles aristokrata baten eta haren aberastasuna eskuratzeko berarekin ezkondu nahi duen ijito baten arteko harreman tirabiratsua. Garai hartako Britainia Handiko zineman, erabat berritzailea izan zen Melina Mercourik, Greziako zinemaren izar handiak, hezurmamitutako emakumezko pertsonaiaren karga subertsibo handia.