Film honetan, Loseyk lehenbizikoz lan egin zuen bere beste aktore gogokoenetako batekin, Stanley Baker-ekin. Intriga kriminala da giza psikologiaren bazter ilunenak agerira ekartzeko aitzakia. Polizia-inspektore batek ezkondutako emakume baten hilketa ikertuko du. Susmagarri nagusia margolari gazte bat da, hildako emakumearen maitale ezkutua.