Loseyren eta Stanley Baker aktorearen arteko bigarren elkarlana. Galestarrak Johnny Bannion hezurmamitu zuen, azken lapurreta egin eta harrapakin guztia ezkutatuko duen lapur bat. Baina, atxilotzen eta espetxeratzen dutenean, gehiegi izango dira dirua non dagoen jakin nahi dutenak. Dudarik gabe, Britainia Handiko zinema beltzaren maisulanetako bat da.