Loseyren eta Hammer Films fantasiazko zinema-ekoiztetxearen arteko bigarren elkarlanaren emaitza gaur egun kultu-film bihurtu den obra hau izan zen. Gazte-dramaren eta zientzia fikzioko fantasiaren arteko nahaste bitxi honek, Anthony Burgess idazlearen A Clockwork Orange eleberriari urte gutxi batzuetako aurrea hartu, eta gizarte garaikidearen indarkeriari buruzko gogoeta plazaratu zuen, baita, aldi berean, Gerra Hotzeko arma-lasterketaren arriskuei buruzko alegatu ezkorra ere.