Loseyren maisulanetako bat da hau, baita, Veneziako zinema-jaialdian estreinatua izan ondoren, nazioarteko aitorpena ekarri zion filma ere. Harold Pinter dramagilearen gidoiarekin eta Dirk Bogarde eta James Fox antzezleen lan bikainarekin, etxezain berri bat kontratatzen duen aristokrata bati buruzko drama klaustrofobiko honek tentsio- eta beldur-zulo bihurtzen du eguneroko espazioa; aldi berean, gizarte-mailen arteko desberdintasunei eta botere-harremanei buruzko gogoeta trebea planteatzen du.