I. Mundu Gerran, desertatu izana leporatuko diote britainiar soldatu bati, eta fusilamendu-pelotoi batera eraman dezakeen gerra-kontseilu bati aurre egin beharko dio. Prozesuan zehar, Hargreaves kapitainak, haren abokatu defendatzaile izateko izendatutako ofizialak, agerira ekarriko du eta auzitan jarriko du gizakiak gupidarik gabe sakrifikatzen dituen estamentu militar gizagabetua. Gerraren aurkako alegatu irmoa, All Quiet on the Western Front eta Paths of Glory film klasikoen parekoa.