Modesty Blaise agente sekretua, Peter O’Donnell britainiar idazleak 1963an sortua, James Bonden emakumezko bertsioa eta 60ko hamarkadako pop kulturaren ikono bat izan zen. Loseyk, pertsonaia hori ikuspegi parodiko eta lotsagabez birformulatu, eta Michelangelo Antonioni zuzendariaren aktore kutunenaren, Monica Vitti-ren, aurpegi eta gorputzean hezurmamitu zuen. Antzeztaldean, Vittirekin batera ageri dira Dirk Bogarde, ezinbestean, opereta-gaizkile gisa, eta garai hartako Britainia Handiko zinema-izar gazteetako bat, Terence Stamp.