Loseyren lanik zoroenetakoa; ustekabeko elkargune bat, bere estilo lotsakorraren eta bere lankideen gehiegikeria eta nartzisismoaren artean: Tennesse Williams dramagilea; une hartako aktore bikote ospetsuena, Elizabeth Taylor eta Richard Burton senar-emazteak; eta Noël Coward aktore eta idazle ironikoa. Emaitza deliriozko estetika duen pieza bitxi hau izan zen; amodio- eta herio-poema triste bat, Mediterraneoko eguzki engainagarri eta kupidagabearen pean.