Loseyk berriz ere zuzendu zuen Elizabeth Taylor ganbera-pieza honetan; beste behin ere, buruz buru jarri zituen hiru pertsonaia, erreprimitu duten guztiari aurre egin eta argitara atera dezaten. Leonor-ek Cenci gazte misteriotsua ezagutuko du, eta duela hainbat urte hildako bere alaba ekarriko dio gogora; bestalde, Leonor gaztetan galdu zuen ama dela irudituko zaio Cenciri. Horra hor Mia Farrow eta Robert Mitchum protagonista dituen drama psikologiko intentsu honen abiaburua.