Loseyren zinemagintzan errepikaria izan zen jazarpenaren gaia, eta film honetan abstrakzio-maila gorena hartu zuen. Bi gizon ihesean doaz, paisaia babesgabea eta arriskuz betea zeharkatuz. Helikoptero batek etenik gabe jarraitzen die, bere harrapakinari uko egingo ez dion animalia nekagaitz eta aspergaitz bat bezala. Ez dago argi nork harrapatu nahi dituen, ezta zergatik ere. Metafora existentzial liluragarri bat, gaur egungo zinemaren aitzindari. Robert Shaw (Jaws baino lehen) eta Malcolm McDowell (A Clockwork Orange baino lehen) izan ziren protagonistak.