Loseyk Canneseko zinema-jaialdiko Urrezko Palmorria irabazi zuen L.P. Hartley-ren eleberriaren eszenaratze dotore honi esker. Harold Pinter dramagileak egokitu zuen zinemarako, eta Julie Christie eta Alan Bates, Britainia Handiko zinemaren bi aktore ospetsuenetakoak, izan ziren ezkutuko amodioari buruzko kontakizun eder honen protagonistak. Garaia berreraikitzeko saioak ez zuen galarazi zuzendariaren begirada zorrotz eta betiere garaikidea. Michel Legrand-en musikak eta Gerry Fisher-en argazkilaritzak ederki osatu zuten filma.