Europako une hartako izar handienetako hiru (Richard Burton, Alain Delon eta Romy Schneider) bildu zituen antzeztaldea izan zen Loseyren armarik onena, XX. mendeko historiako gertakari zirraragarri eta garrantzitsuenetako bat berreraikitzeko: hain zuzen, Ramón Mercador katalanak Trotsky Mexikon hil zuenekoa.