Europako XIX. mendeko antzezlan garrantzitsuenetako baten egokitzapen zinematografikoa; hau da, Ibsen-en Andere etxea. Loseyk Jane Fonda, Hollywoodeko izarra, aukeratu zuen emakumearen eskubideen aldarrikapenean aitzindari izandako testu klasiko hori protagonizatzeko, eta hark ezin hobe hezurmamitu zuen bere indarra aurkitu eta inguruko giro itogarriari nagusitzen zaion emazte leialaren rola.