Losey betiere erakarri zuten paranoia-giro eta -egoerek; beraz, non aurkituko zuen naziek II. Mundu Gerran okupatutako Frantzia baino jokaleku hoberik? Mundu horretan mugitzen da Robert Klein arte-merkatari aberats eta dotorea, bere buruaz ez beste inorrez kezkatu gabe. Baina Kafka kutsuak hartzen dituen amesgaizto estugarri honetan, badago beste Robert Klein bat agertzeko lekurik. Eta judua da jatorriz.