Espainian, demokraziarako trantsizio betean, Jorge Semprún espainiarraren gidoia duen pelikula hau filmatu zuen Loseyk. Erbesteratutako antifrankistek diktadorearen heriotzaren ostean bizitako ziurgabetasuna eta nahasmendua dira filmaren ardatza. Faxismoaren legatuak utzitako zauri ahaztezinen inguruko gogoeta bat, Frantziako zinemagintzaren aktore bikainenetako batek protagonizatua: Yves Montand-ek. Alain Resnais-en La guerre est finie filmaren luzapena.