Estatu Batuetako administrazio publikoarentzat eta Rockefeller Fundazioarentzat hainbat film labur egin ondoren, Loseyk animazioko film labur honekin egin zuen fikzioaren eremuan debuta, txotxongiloak erabiliz, petrolioaren erabilera eta garrantzia azaltzeko. New Yorken aurkeztu zen, 1939ko Erakusketa Nagusian.