National Youth Administration-erako egindako 20 minutuko film laburra, Rockefeller Fundazioaren babespean. Estatu Batuetako administrazioak etorkizun handiko eta jatorri apaleko gazteak laneratzeko zuzentzen zuen programa dokumentatzen du.