Polizia-akademiako irakasle batek mafiosoekin adiskidetzen hasitako agente baten historia kontatuko die kadeteei. Loseyk polizia-dramara egindako lehen hurbilketa, Metro Goldwyn Mayer etxeak 30eko eta 40ko hamarkadetan ekoitzitako Crime Does Not Pay film laburren sailaren barruan.