Delitugile batek, gaizkidearekin izandako liskar batean zauritu ondoren, babeslekua aurkituko du alkoholizatutako sendagile itsu baten etxean. Sendagileak, aldiz, kriminalari itsu dagoela ezkutatzea lortuko du. Loseyk Hammer Films ekoiztetxerako egindako film laburra, ekoiztetxearen ohiko gidoilariak, Jimmy Sangster-ek, idatzia.