Fe de etarras umore beltzeko ez-ohiko komedia da. 2010eko uda beroan dago girotuta, Espainiako probintzia-hiriburu batean. Komando bitxi bat osatzen dute koldarra ez dela erakutsi behar duen beterano batek, kompromisoa bandaren iraupenaren mende duen bikote batek, eta komandoan sartuta Chuck Norris bezala sentituko dela uste duen mantxatar batek. Pisu franko batean gordeko dira, ekintzara igarotzeko deiaren zain. Bien bitartean, Espainiako selekzioa alde handiarekin irabazten ari da Hego Afrikako Mundu Kopan, eta herrialde osoa ospakizunetan dabil haien inguruan, komando irrigarria are gehiago frustratuta.