Zinemaren sortzaileen unibertsotik bidaia, Frèmaux-ek grinaz eta umorez kontatua, Lumière!-ek irudi ahaztezinak eta Frantziari eta munduari buruzko ikuspegi paregabea ematen ditu aro modernoaren hasieran; zinemagintza garaikidearen mundua argitzen duten funtsezko filmak.