Pablo Andrade txikia Capitán Nivel 7 pertsonaia bitxiak zuzendutako escape room batera joan da bere familiarekin. Garaiz ihes egin ahal izateko, aztarnak aurkitu, eta eraginkortasun energetikoarekin lotutako zenbait enigma ebatzi beharko dituzte. Baina azkenean haren amak, Almak, jolasaren arauak aldatuko ditu. Proyecto Tiempo. Parte I: La llave filmak erlojupeko istorio zirraragarri bati emango dio hasiera; aldi berean, energia aurreztearen onuren gaineko kontzientzia ere harraraziko dio ikusleari.