XXI. mendearen hasieran, El Bulli jatetxeak gastronomiaren mundua irauli, eta goi-sukaldaritzaren errege bihurtu zuen Ferran Adrià chefa. Arrakasta horren atzean sormen handiko jenio ezezagun bat gordetzen zen: Ferranen anaia txikia, Albert. 2013an, Albert Adrià munduko chef gutxietsiena zela iritzi zen. Enigma, haren inperio gastronomikoaren altxorra, helburu argi eta garbi batekin ireki zen: munduko jatetxe onenetakoa bihurtzea. Horixe da Alberten ahalegina, El Bulli mitikoaren itzalpetik atera eta sukaldari handien panteoian sartzeko.