Gizakiak elikatzeko modu berrien bila egiten dituen joan-etorrien emaitza da kultura gastronomikoa. Horren erakusgarri da italiar gastronomiak, migrazio-prozesu handiekin batera, Amerikara egindako bidaia. Ia ehun urte igaro direla, italiar gastronomiaren urratsetan eta New York nahiz Buenos Airesera egindako bidaian atzera eginik, erbesteratutako italiar sukaldaritzaren tradizio berriaren sorrerara iritsiko gara. Zer-nolako lotura gordetzen du bere jatorriko herrialdearekin? Hitz egin al dezakegu Italiaz kanpo italiar sukaldaritzaz?