Gaur egun, Japonian, Osamu Tomita da ramenaren erregea. Bere munduaren sakonenera eramango gaitu, zopa eta fideo ezin hobeak prestatzeko hurbilketa obsesiboan egiten dituen urrats guzti-guztiak erakusteko, eta osagai onenak bilatzeko ahalegin nekaezina azaltzeko. Dokumental honek Japoniako ramen-maisu handienen eta haien zale amorratu ugarien bizitzako 15 hilabete erregistratzen ditu.