Gizadia janariarekin obsesionatuta dagoen une batean –plater guztiei argazkiak ateratzen, sukaldariak miresten, sare sozialetan jandakoaz harrotzen–, dokumental honek, gainazaletik harago joan, eta ikuspegi sakon, zintzo eta garrantzitsua ematen du Michelin izarrak dituzten sukaldari eta jatetxeen munduari eta egunerokoari buruz. Sukaldaritzako tenplu sorta handi bateko istorioak kontatu, eta Michelin gidaliburuaren handitasun eta miseriak jorratuko ditu, gastronomiaren urrezko aro honetan.