Latinoamerikako presidenteen goi-bilera batean, Txilen, non eskualdeko estrategia geopolitikoak eta aliantzak eztabaidatzen ari baitira, Argentinako presidente Hernán Blancok bere deabruekin aurrez aurre jarriko duen politika eta familia-drama bat biziko du. Bere bizitza publiko eta pribatuaren norabidea alda lezaketen bi erabaki hartu beharko ditu: bata, alabarekin bizi duen egoera emozional zailari buruzkoa, eta bestea, bere lan-ibilbideko erabaki politiko garrantzitsuena.